dilluns, 12 de febrer del 2018

DE LES ROQUES DE LA MADRONA AL ROC DE LA MEL

De la Madrona vam baixar per un corriol amb força pendent fins arribar a la carretera. Marxant per la carretera camí cap a Fonollet vam passar pel costat d’una casa rural, el Puig de Fonollet. Passada la casa vam seguir baixant per la carretera fins arribar a Fonollet. Vam veure que enganxada a la casa hi havia una església, no vam poder visitar-la perquè hi havia perill d’esfondrament d’alguna part del sostre. Vam seguir caminant per la carretera, vam passar pel costat de la casa d’el Serrat de Fonollet i al cap de pocs metres vam agafar una pista que sortia cap a l’esquerra, passava pel costat d’un petit embassament (el vam poder veure, perquè havia plogut). Al cap d’uns metres vam sortir a la carretera que va de Casserres cap a Viver i Serrateix fins arribar al Roc de la Mel que ens quedava a mà dreta, una mica més avall del trencant de Cal Pascual. El Roc de la Mel és un roc molt gran que per darrera té uns entrants a la roca per poder-la escalar. S’ha de ser hàbil per poder-hi pujar.